Alla inlägg under maj 2011

Av rebecca - 19 maj 2011 22:31

Jobbade kväll i kväll och var på 3C iställer för A. Men det gick bra och rätt fort faktiskt. Borde gå o sova för ja börjar sju imorn men sen äre heeeelg.

Har inget kul att skriva bara är på jobet känns det som. fast jag trivs så det är kul:D

Hjäpte en tant läsa sms idag hihi sooo cute!

Puss!

Av rebecca - 18 maj 2011 22:47

Det blev kladdkaka o saft hos Jenfi förut. O lite prat på det. Mys.

Sen åkte jag och Hanna runt åtta typ och de slutade med att vi hamnade i hennes lägenhet som jag inte sett förrens nu så vi satt och titta på lite tv och så. Så det blev en riktigt bra dag idag.


Bara väntar ihäl mig på svaret på jobbet ja säkte så nervöööööst! Asså hoppas seriöst ihjäl mig.

Aja duschade nyss och ska sova nu och får äntligen sova ut litte imorn börjar ju ett:)

Puss!


Av rebecca - 18 maj 2011 16:26

Åh gick så sjukt jävla bra att ta blodprover idag!  

Klockrent inget att annmärka på hihi o hon var superbra. Och resten av dagen gick fort den också. Dock är jag jättetrött men blev bjuden till Jenfi för lite fika om en stund så ska nog byta om o åka upp snart.

Jenfiliy måste hjälpa mig med lite grejoooor juuu.


Känner mig helt sleten har haft samma mascara i 2 dagar haha så dålig-.-' elelr mascaran är awsome men ja är dålig som inte orkar tvätta bort. Nej fyfa ska fröska ge mig ut o springa idag också känns bra att fika före o springa sen hmmm.  Inte nyttigaste dagen på jobbet heller.

Aja nu ska jag försöka gör mig iordning.

Pussar!

Av rebecca - 17 maj 2011 22:14

Fullt upp idag! Full fart på jobbet som var riktigt kul idag. Sen hem duscha käka och iväg  en hemlig grej;) Hoppashoppashoppas!

Sen hem igen kolla lite tv, sola med mamma, sen ut på en2 timmar promme i regnet. Underbar dag med andra ord känner mig helt glad.


Imorn äre dags för mig att gå med labb och ta mina livs första blodprover fatta vad nervöst! Ussscccch kan skippa det och blodtryck;)

Men aja de hör ju till så det ska nog gå bra.


Imorn måste ja duscha innan jag börjar klockan får ringa tio i sex imorse vaknade jag tjugo över fem och kunde inte somna om så har varit vaken sedan dess så nu ska jag och kudden dejta lite.

Puss och godnatt!

 


Av rebecca - 15 maj 2011 22:37

Igår vare ingen bra dag så vi raderar den

Jobbet gick helt ok idag. Skönt att vara ledig imorn iaf. Fast jag kommer typ inte vara hemma på hela dagen dagen så men aja de går bra.

Känns som jag inte har något kul att blogga om när jag de ända jag gör som de känns som är att jobba. O på tal om jobb ska ringa om sommarjobbet imorn så äckligt nervöst!

Ahhhh antar att de är såhär de är att vara vuxen...kul.

Tror jag skippar det nej då men de är kul att jobba o ta litte ansvar o allt bara önskar att de var 2012 o jag bodde i Göteborg.


Sitter och lyssnar på Håkan o drömmer mig bort igen....

Ska nog sova snart

Puss!


Av rebecca - 15 maj 2011 11:59

Nu ska jag sluta lyssna på deppmusik och göra mig iordning för lite jobb:)


Av rebecca - 14 maj 2011 10:58

Kännts konstigt att vara öledig torsdag+fredag medan alla andra gått i skolan/jobbat. Så nu känns de som vardag för mig eftersom jag ska jobba idag. De går nog bra.

Vaknade vid tjugo i tio och kunde absolut inte somna om. Så har käka frukost och titta lite på tv.

Ska testlocka mitt hår en sväng måste kolla om locktången funkar och sen hur man ska ha håret på alla avalutningar+ studenter och allt. Ujujuj typ 4 veckor kvar tror jag?

Puss!

hmm

Av rebecca - 13 maj 2011 23:53

Tror jag börjar bli vuxen....trött innan tolv en fredag och faktiskt vill gå och sova. Nyttigt för mig att vara på praktik tydligen. Fast ja var ju ledig idag men ah. Imorn börjar jag ett och det känns helt okej. Ska ringa igen til len person på måndag om sommarjobb för hon va ledig idag. Så nervös!


Kvällen spenderades med Jonna lite promenad och liiite godis. Kändes rätt onödigt igentligen att öta godis eftersom jag sprang idag så det blev bara några få bitar. Undrar om jag kommer ha träningvärk imorn? Känner mig helt mör i låren haha. Fast jag htar träningsvärk så hoppas de känns bra imorn.

Men nu ska jag sluta babbla om tråkiga saker och sova.

Hoppas drömma lite om Götebrog.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards