Alla inlägg under maj 2011

Av rebecca - 13 maj 2011 10:56

Yeeees fredag! Och jag är ledig känns underbart bra.

Ska snart trampa iväg t nobel tänkte jag och springa aldrig sprungit där så måste väl prova;) Känns dock som jag är lite lätt mör sen igår men aja det ska nog gå.

jag har galet tråkigt och sitter och lyssnar på Håkan måste lära mig lite mer låtar juu;) Det typ 2 månader kvar bara.


Nu ska jag inte sitta här mer

Puss!

Av rebecca - 13 maj 2011 10:56

Yeeees fredag! Och jag är ledig känns underbart bra.

Ska snart trampa iväg t nobel tänkte jag och springa aldrig sprungit där så måste väl prova;) Känns dock som jag är lite lätt mör sen igår men aja det ska nog gå.

jag har galet tråkigt och sitter och lyssnar på Håkan måste lära mig lite mer låtar juu;) Det typ 2 månader kvar bara.


Nu ska jag inte sitta här mer

Puss!

Av rebecca - 12 maj 2011 20:00

Att jag aldrig kommer iväg på vårruset! Haha sagt att jag ska springa det i 2 år nu...(A) Tröstade mig med åtta kilometer i Villingsberg istället kändes galet bra är sugen på en mil snart. Funderar på att springa vid nobel imorn.


Iaf nu väntar dusch och sen lite soffachill fast jag är fortfarnade rastlös! Skulle sitta fint med en promenad med en viss Angie men nee hon dissa för BB

:((((((((((((((((((((((((((((((((( snell kåmpis;)

Asså jag har inte tittat på BB och ärligt visst de kanske är underhållande en HUR patetiskt?

Aja hoppas skiten är slut snart folk är ju helt besatta....

Iaf nu ska jag gå

PUSS!

Av rebecca - 12 maj 2011 16:31

Idag har jag varit galet vuxen blir nästan lite rädd haha;)

Först duschade jag för det var välbehövligt hehe(A) sen fixa jag mig åkte till skolan hade tur och syon var där. Pratade med henne och de blev inte mina planer om man säger så:/ blev rätt sadface.

Åkte hem lagade en omelett helt själv. Ringde angående sommarjobb fick ett nytt nummer och ringde dit men ingen svara-.-'

Ska ringa imornförmiddag igen och då fan ska jag tvinga henne svara eller så åker jag dit.

Sen hjälpte jag mamma laga en pannaka som är inne i ugnenen nu.

Och senare ska jag till villingberg och springa. Känns bra det här.

Puss!

 

Av rebecca - 11 maj 2011 22:17

Det är lite roligt att sluta tio för alla hus är helt mörka när man åker hem. Hade lite svag ångest att gå i långa korridoren själv förut...tyckte jag såg en skugga på en dörr eller tyckte jag såg. Uuuu men jag överlevde.


Imorn tänkte jag lite stan och sen måste jag ju till skolan hoppas hoppas hoppas att studievägledaren är där annars blire inte glad tjej. Måste verkligen prata med han. Aja iaf så skönt att vara ledig iaf!

Men nu ropar min säng efter mig så kan ju inte säga nej,)

Godnatt:)



Av rebecca - 11 maj 2011 12:25

NU har jag varit duktig o sprunigt gick fakitskt riktigt bra fast va dövarmt! Men det gör inget får ta med en vattenflaska nästa gång bara.Ah det var sjukt gött iaf. Så nu ska jag gå och sätta på mig lite kläder sitter i handduk. Men vad ska jag ta på mig fett varmt nu men kallt ikväll hem? Hmm aja får rota fram något bra.

Vill ha en vit döskalle tisha också+något till skolavslutningen är något att tänka på och till Fredriks student.


Sitter och snackar med Jonna nu men ska käka lite mat snart.

Puss!

 


Av rebecca - 10 maj 2011 23:01

Men visst känns det som sommar?

Efter en timmes slurning i solstolen kom Ida över och vi kollade på lite  parfymer och sen gjorde vi krabbelurar oh gick en promenad. Mys. Så härligt att bo grannar då kan man verkligen göra spontana saker.

Iaf var hemma runt nio halv tioo ch fastnade framför en film om massa par på "alla hjärtans dag" så himla söt och välgjord film med riktigt bra skådisar. SÅ den slutaade nyss och nu ska jag sova.

Skulle igentligen jobbar ännu en dagstur imorn men det blev lite ändringar så det blir en kväll och de är såå skönt att få sova lite imorn

Puss!

 

Av rebecca - 10 maj 2011 17:17

Sitter och lyssnar på Kent och drömmer lite. Som vanligt!

Var hemma runt fyra idag gick dirr ut i solen och tvingade mamma att hålla koll så jag inte somnade men jag råkade somna lite ändå men inte mycket. Så förhoppningsvis somnar jag inatt.

Annrs ska jag ut och springa sen men kul att helva karlsokga är o springer satidigt som jag-.-'

Funderar på att dra skrantamaran var länge sen nu. Aja de får bli runt åtta-nio för varmt nu ju  

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards