Alla inlägg under oktober 2011

Av rebecca - 24 oktober 2011 22:13

Vet ni att det inte finns någonting som förvånar mig längre. 


 Då blir ju inte ni förvånade när jag säger att min Ipod var trasig. Glappar vid hörlurarna svinkul verkligen . Verkligen grät av glädje. NOT. Jag FATTAR INTE varför allt sånt där skit ska gå emot mig JÄMT JÄMT.

Vi kommer ihåg min röda älskade telefon= fabrikfel så den var tvungen att skrotas

Köpte min silvriga lindrade skadorna lite iaf= den tappar jag i ett glas på fyllan så den drunkande

Köpte nått billigt skit höll iaf i fem månader innan sms funktionen ballade ur totalt= skrot

Så nu har jag min nokia skämmig som fan men så värt det.

Sen har vi alla dvder som har dampat sönder i detta hus o när internet o datoter +tvapparater boxrar krånglat.


Tack gud iaf att jag har jordens bästa föräldrar. Mamma föjer med mig ner imorn till elgiganten i stan o se vad vi kan göra åt felet på Ipoden o pappa o har fixat problemet med nätverksskiten. Dom är bäst  


Tur iaf att jag har min älskade gamla Mp3 som hållt i vått o torrt i ca 3-4 år. Så tog den och gick en promenad trodde aldrig ilskan skulle gå över över Ipoden men det gjorde den. Så inte lika EMOkid när jag kom iaf. Så ringde Hannurt o påminde mig om att min 18årsdag närmar sig fooort Även fast det ibland känns jävligt långt! Så då blev jag asglad o nu känns allt bra igen.

Inga humörsvägningar här inte(a) fast det finns ju anledningar.


Men nu ska jag sova börjar halv nio imorn till halv 3 känns rätt okej ändå. Sista veckan innan lovet och jag önskar jag kunde piska mig själv til latt göra iaf en liten sak på PA men det går int för jag orkari inte. O nu har jag bloggat 3 gånger idag o känner mig som en nolifer.Så ska ska va tyst en stund nu.

Puss!

haha dör på den första we<3it;)

X_fd96859a_large

X_e547afea_large


Tumblr_ltl22uexhu1qhggsro1_500_large






Av rebecca - 24 oktober 2011 18:17

Så nu var eftermiddasvilan check. Har nog aldrig älskat min säng så mycket som jag gör nu när jag är på dagis haha. Helt slut. Men ny är nya kfrafter hämtade och jag ska ge mig ut på lång pronenad med ny bästtisen Ipod även fast vi inte fixat det med nätverket så har ju iaf över 200 låtar pådatorn så dom får duga sålänge!

Men hur deprimernade att klcokan r 6 och det är mörkt!? asså usch åtta veckor til lThailand skulle inte sitta fel

Puss

1319379053694996_large

Tumblr_ltknoegfye1qzq8eto1_500_large

Av rebecca - 24 oktober 2011 16:15

Tänkte ärligt ligga hemma i sängen föralltid när klockan ringde såååååå trött var jag. Har alltid svårt o somna på söndagar. men jag gick upp lite taggad för körlektionen så äre världens dimma då blev jag nervös. Men det gick helt okej hårda inbromsingarna är nu klara! Wie! Det var kul men en "aha" upplevelse för det tar fan lång tid innan bilen står still.

Så nu äre bara lite avcheckning på en grej o sen stadskörningen som är nästa. Och jag har världens tur för det fanns enledig tid nästa vecka:D Perfekt ju! Assåå tänk om jag har körkort innan jul det vore ju verkligen värdlens bästa julklapp!!


Sen vidare till dagis o jaa det gick braa. Ungarna är söta o jag var tvungen o testa o cykla på en såndär gul cykel haha. Skämmi tjeeeeej.

O sen hem o  nu funderar jag på o fråga papi iaf vi ska åka o köpa en routerjävel som man måste ha. Hmm.

Puss!

Favim.com-18533_large

Av rebecca - 23 oktober 2011 23:09

Asså haha MTV på söndagar är så jävla bra Akward Plain Jane o sen Jersey shore man måste ju bara se haha. Å jag verkligen älskar plain jane tycker tjejerna är så sjuk modiga!

Så jag nyss tittat klart på JS dåå drama o fylla herreguuud men Vinne o Snooki asså dom bara måste få till det seriöst dem skulle vara så söta tsm!! Intresseflaggan viftar förstår jag;)


Annrs övningkörde jag o Mami till Degerfors då och det gick kalas. Ska snart lägga mig o läsa lite om imorn tror vi skulle göra hårda inbromsningar så lika bra o läsa på litte. Har körlektion halv åtta till halv nio sen hem o hämta matlåda o det där och åka ner till dagis för yttligare en praktik vecka. Känner mig nästan 100% frisk igen så det är jätteskönt.

Annrs fortsätter nedräkningen Rebbeca 18 år. Längtar varje dag som ni vet.

Aja nu ska jag sova efter jag läst lite

Pussar!

tror inte bilderna behöver någon förklaring ;)

Tumblr_ltii3r6es51r5o3ago2_500_large

317872_274637489233212_137419169621712_883618_1065591036_n_large

Aerye_large


Av rebecca - 22 oktober 2011 23:45

Haha döör jag o Ida såg både Kissie och Paow utanför NS förut. Jag som var så EMO o fortfarnade är drog med mig IdN på promenad så vi gick genom stan iaf vi nu skulle se dem vilket vi inte trodde!! Men de gjorde vi haha ballt ju. Känns ändå rätt kul när man läser deras bloggar varje dag haha(a)


O en annan sak som irreterar mig nått fruktansvärt är när man lånar ut saker tillen person  o aldrig får tillbaka dem trots att man bett om det i flera veckor o skrivit massa medelanden som man vet att personen fått! Då undrar man ju allverligt vad problemet är....-.-'


aja blir bara så trött på riktigt!

tur jag ska sova nu då

natti:)

Tumblr_lthhk9s2tz1qh8927o1_500_large


Av rebecca - 22 oktober 2011 19:29

Asså jag tror ingen förstår hur jävligt det är att verkligen fylla sist utav alla jag känner! Asså jag blir så jävla arg varenda jävla lördag när hela facebook är fyllt med"utgång ikväll" "100%" asså ÅH.

4jävla äckliga helger kvar


Sen fungerar inte Ipodhevetet heller! för vi hade inget trådlöst nätverk i vårt hus jag kanske är dum i huvvet som inte visste att man var tvungen att ha det men nej jag vet inte. Så får köpa till något nu som fixar det. Sådär riktigt billigt och bra!Känns verkligen superbra kan inte förstå hur tur jag har med allting jämt? Asså allting går så bra jämt är som o flyga på rosa moln verenda daag. Fatta IRONIN för varje dag i mitt  liv äre nått som går åt helvete jämt.

Åh gud jag är så irreterad för det inte fungerar.


Men jag o mami övningskörde iaf till lunedet och tillbaka var ju inget svårt o köra mindre landsväg kanske det såfint hette ah jag vene. LIlla blå är ju bäst så det gick prima!!det gjorde mig lite gladare iaf.


o jag vill också se Kissie ikväll men nej jusste hur kunde jag glömma att jag inte var 18....  





Av rebecca - 22 oktober 2011 12:10

Igår var jag och mamma i Örebro och handlade litte;)

Jag köpte en Ipod, Ipod skal 2 stycken, två blusar och örhängen tror jag. Och alla var så sjukt gulliga o snälla igår jag o mamma var helt chokade typ för att i butikerna brukar vara lite halvtjuriga typ men alla var dösöta o jättehjälpsamma det gillas!


Iaf äntligen har min älsklingsIpoden och jag lyckas ladda ner ITunes heeeeelt själv! Stolt ska ni veta jag som är jordens mest otekniska människa.

Men nu äre ett annat litet problem jag måste ju koppla ihop den med WiFi eller ett nätverk o jag fattar ingenting haha.

Måste googla det där. För tanken är ju att fixa spotify till den och allt man gör måste ju vara internet relaterat.

Jaja det löser sig säkert jag är ju bra på att ringa kundtjänst annars;)


Hihi annrs blire en lugn helg för mig ska försöka kvickna till lite men känner mig redan bättre faktiskt så hoppas jag blir helt hundra innan måndag.

Och igår vare 1 månad exaxt tills jag fyller 18!!!!

PUSS


08_large





Av rebecca - 20 oktober 2011 20:51

Fake seem to be new trend in town and you're really in style...

 

Ovido - Quiz & Flashcards