Alla inlägg den 1 september 2011

Av rebecca - 1 september 2011 21:34

Det blev lite ridning på hoppis hästis har ju dock svårt för o gå fram och jag kände mig handikappad utan sporrar! Men aja han fick röra på sig iaf. Imorn får han nog vila så ska jag höra iaf jag kan ta han söndag och rida då. Men så gulli är han lillkillen.

Imorn börjar ja 8 slutar 11.15 känns heeeeeeeeeeeeelt okej asså. Men tolv ska jag o klippa mig o färga bort utväxten känns heeelt okej det också. Sen blire stall då på kvällen.

Och nu blire dusch som borde blivit för länge sen haha. Asså man fastnar här när man komemr hem från stallet så äre bara. Och jag är trött men ska försöka läsa lite teori faktiskt.

Vill ha körkort nu!

Puss!


I’d rather have an enemy who is honest enough to admit that they dislike me, than to keep a ”friend” whose mission is to put me down....

 

Av rebecca - 1 september 2011 16:52

Det blev faktiskt riktigt lyckad dag i skolan! Tror alla hade kul faktiskt. Lite matlagning eller ja hämta kallskuret , sen lite tipspromenad, frågor om lärarna och sådär. Men det var roligt!

Slutade runt halv 2 ungefär och så åkte jag ner till köris och fick en till prick idag  Så var hemma runt tre igen och har bara chillat lite.

Men nu ska jag byta om och åka och rida Dompan tror det får bli lite hoppbana idag eftersom han var så duktig igår.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards