Alla inlägg den 17 september 2011

Av rebecca - 17 september 2011 22:43

   MM vi käkade enchiladas på mr james förut. Assmys!

Sen gick jag o Jonna lite promenad ohcnu är jag hemma lite lagom sådär. Hoppas jag får jobba imorn också. Det är så skönt att jagh trivs verkligen på mitt jobb alla så himla rara och goa  

Jaa det var den här lördagen älskar mysiga lördagar men fina vänner.

men nu blire sängen iaf

Puuss!



Av rebecca - 17 september 2011 16:40

Imorse klockan åtta ringde mobilen o det var jobbet. Tjugo i nio stod jag klar på avdelningen så jag har jobbat till fyra. Gött!

Sitter och funderar på en springtur faktiskt men får se beror på om de blir nått ikväll med flickorna. Jag o Jonna är sugna på att gå ut och käka eller nått ikväll. Får se vad de andra säger.

jaja nu ska jag göra annat:)

PUss!


Ovido - Quiz & Flashcards