Alla inlägg den 25 september 2011

Av rebecca - 25 september 2011 22:26

Det var strssigt idag o jobba men de vare igå också=hela helgen stressig på jobbet. SÅ skönt att det är måndag imorn.

Belönade mig själv med att ka och sola efter jobbet o det var helt underbart skönt. Så nu blev jag ännu tröttare än vad jag var.

Jag duschar av mig solarielukten imorn för snart ska jag släcka. Känna bra att jag tränat såååå mycket till svenskaprovet också verkligen-.-'


Nej nya tag i veckan med stall, skola o allt.

Godnatt!

Ligths will guide you home, and ignite your bones

Av rebecca - 25 september 2011 15:46

Asså gud vad trött jag är! Ändå gick ajg upp runt elva. O har vart ute och sprungit spåret så jag sitter här nyduschad med blött hår som jag borde gå och föna innan jobbet.  jag ska åka om typ tio minuter så kanske dags att sätta fart. Men jag fastnade framför en dokumentär om dödstraff. Sjukt intressant så har lite svårt att slita mig.


Ska nog åka och sola efter jobbet också är så sjukt blek inte braaa.

men nu ska jag föna håret

Puss!

just nu...

 

Ovido - Quiz & Flashcards