Alla inlägg den 3 september 2011

Av rebecca - 3 september 2011 21:16

Idag har jag varit i Filipstad heeeela dagen åkte runt tio imorse och kom hem för en liten stund sen. Vi har vart på marknadesn såklart. Köpte två tshirtar typ stalltröjor med lite söta o roliiga texter. Sen handlade vi inte så mkt mer fanns typ inget. Ville ha en ny piercing men hitta ingen bra juuu. Måste beställa en ny!  Vill ha en jättelång typ.

Iaf sen åkte vi upp till farfars stuga och träffade kusinerna och faster massam ys inte sett dom på flera år. Så åt vi mat och sådär. Vart en jättemysig dag!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen ochfortsätta titta på filmen jag började titta på igår men somnade efter en kvart.

Puss!

Av rebecca - 3 september 2011 09:19

Igår blev det bara massa myspys i stallet. Var hemma runt åtta sådär.

Skulle titta på film igår men va så himla trött så stängde av efter 20 minuter hehe. Så ringde klockan nio idag för vi ska på filipstadsmarken och så komemr våra kusiner från stockholm som jag inte sett på 30 år typ! Så det ska bli mysigt.

Så nu ska jag gå ner och ärta frukost och göramig iordning:)

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards