Alla inlägg den 7 september 2011

Av rebecca - 7 september 2011 21:48







Åhh så bra Human verionen är! mycket bättre än orginalet o jag som älskar den här låten. men nu ska jag öpppna körkortsboken hihi.

Pusss!


Av rebecca - 7 september 2011 20:31

Dompan var faktiskt duktig idag det var han. Men tror vi ska ta ett steg tillbaka o rida övergångar, öka o minska tempo o sånt där ett tag nu. Ska försöka hoppa någon dag också. Jaja vi kämpar på!   

Nu ska jag duscha o sen läsa körkortsteori och sova.

Imorn äre skola från 8 till 16.10 men vi har PA som sista så får se hur länge jag orakr stanna.

Puss!

 

Av rebecca - 7 september 2011 17:06

Åh hataar o sluta så sent! Men sista var helt okej faktiskt vi labbade så det var ju mest praktiskt. Annrs så hade vi lekar mest hela eftermiddan och 20 minuter övetid haha söt klass o söt lärare. HIhi.

Sitter i stallkläderna ska be pappa köra mig idag orkar inte cykla o inte när de är så pissigt väder. Usssccch.

Hoopas lillkillen är lite piggare idag.

Puss!


Av rebecca - 7 september 2011 07:40

Men jag vaknade nu och kan verkligen inte somna om. Känns rätt okej ändå la mih ju tidigt igår så sovit har jag ju. Ska gå ner och hämta lite frukost och sen skriva PA tänkte jag. Man får ju vara effektiv när man är morgonpigg!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards