Alla inlägg den 21 september 2011

Av rebecca - 21 september 2011 21:16

" If you just belive you can do it, you can"

 

"When everthing feels like hell go to heaven"

 

"Sometimes all you need is to breave"

 

Av rebecca - 21 september 2011 20:39

 Gick helt okej idag också har han inte imorn på fredag kör vi igen, hoppas han har lite fler skor på fötterna då så kan vi vara ute.

Jag red och så först så jag mockade och det runt sju när vi var tillbaka så fick hästen fleeceräcke på sig så han torkade littwe. Man vill ju inte blöta ner dem för mycket när de står med täcka på natten. Så mockade jag och fixa och pyssla så kom Lotta så fodrade vi så åkte jag.

Och nu sitter jag här har nyss käkat lite och orkar inte gå och duscha men de är precis vad jag borde för att sen läsa lite teori innan jag släcker för ikväll.

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards