Alla inlägg den 27 september 2011

Av rebecca - 27 september 2011 21:52

Dompan va så söt idag lillhästen:')

Iaf sen blev de långpromenad med lillhunden som var helt underbart söt idag. Sen har jag pratat med Jonna i telefon halva kvällen o nu ska jag försöka ta mig till duschen vilket jag inte orkar alls....o imorn har vi svenska prov om upplysniningen känns ju sådär väldigt intressant. Asså jag önskar verkligen att jag orkade ta tag i pluggandet tills imorn men jag ooooorrrkkkaaar inte!

Det är helt enkelt för tråkigt!


nej gud nu måste ja duscha annrs komemr jag aldrig komma iväg imorn

Puss!

292169_460s_large


312805_297619613587305_100000178056372_1446921_410242396_n_large

Tumblr_ls5i96qehi1r2rnjpo1_500_large

Av rebecca - 27 september 2011 15:20

Asså hur kan man vara trött när man går o lägger sig tio o går upp tjugo över sju? Otroligt! Men iaf hade fotografisktbild o de är assoft fast ja måste lära mig fotoshop bara:$

Sen hade vi andra tråkiga lektioner o sist satt vi o målade renbebisar o en renmamma kändes bra.

Ska upp till stallet lite senare idag ska inte rida o han ska skos så det är heelt lungt lix. Ska göra lite plugg innan tänkte jag o även börja läsa lite mer teori om bilen. Så tråkigt! Iaf har jag körlektion på torsdag igen.

Jag ringde till bemanningen förra veckan för att få ett inlog så man kan lägga sig tillgänglig genom datorn lix men tror ni dom har skickat det där jävla inlogget? Svar nej så nu måste jag ringa igen o jag som hatar att ringa. Telefonskräck big time. Aja så måste ja byta mitt bankomatkort också eftersom de bestämt sig för att sluta fungera. Kanske lika bra haha.


Nu ska jag läsa bloggar!

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards