Alla inlägg den 10 september 2011

Av rebecca - 10 september 2011 16:11

Sitter och dricker smoothie och tittar på 16 and pregnant. Jag och ida var en sväng på stan förut men jag köpte bara torrshampo och en ny ögonfransböjare, för min är spårlöst förssvunnen.

Funderar på att hoppa i dsuchen snart för kvällens planer är fortfarnde obesatämda men så är man lite redo iaf.

Puss!

 

Av rebecca - 10 september 2011 09:07

Åhh vaknar o solen skiner då blir man glad. Vakande för typ en timme sen mn låg kvar i sängen tills halv nio iaf sen gick det inte mer. Inte orkade varken koncenterara mig på filmen eller titta klart på den igår. Så kanske gör det idag eller nått.

Sitter och lyssnar på musik och skriver lite PA. Tycker jag skriver förm ycket om hur allt som fungerar och inte om det jag borde skriva om .Men för att först hur det sker måste man ju veta hur organen fungerar?Så helt fel ute kan jag ju inte vara. Blir mycket skrivande iaf.

Nu ska jag fortsätta, sugen på att åka ner på stan sen också hehe undra om idN vill hänga på då:)

puss!

Ovido - Quiz & Flashcards