Alla inlägg den 8 september 2011

Av rebecca - 8 september 2011 22:23

Dagen vart så soft har inte gjort ett enda måste eller borde och det känns så skönt. Känns ännu bättre att det är fredag imorn och vi slutar kvart över elva. Tror inte jag åker ner till köris imorn heller var inte där i måndags heller...men till veckan kör jag igen.

Imorn blire stall iaf till lillkillen får se vad vi hittar på.

men nu ska jag sova 

Puss!


Av rebecca - 8 september 2011 14:52

 Har iaf slutat för dagen riktigt skönt , vi var 3 stycken på sista PA tiden. Hon gick genom hur PAt ska gå till och lite sånt där. Fatta inte så mycket men jag har så mycket ren faktaskrivning att göra så ja gör den först o fixar resten sen. Så det tänkte jag göra lite nu. Är sugen på att åka till Örebro men jag orkar inte känns som ja har rätt mycket att göra i början på veckorna så det är så skönt med lugna torsdagar.

Ska försöka köra idag också om vi får tag på bilen farfar på vift hihi. Så söt är han!

Nu ska jag vara pluggis.

Puss!

Tumblr_lndxtjla7p1qa3jido1_500_large

Tumblr_lr7fesvbiq1qf1jubo1_400_large


Ovido - Quiz & Flashcards