Alla inlägg den 26 september 2011

Av rebecca - 26 september 2011 17:41

Av rebecca - 26 september 2011 17:13

Kärlektionen gick förvånandsvärt bra imorse.Hade körlektion halv åtta o gick upp fem i sju:$ SÅ jävla trött! o jag som alltid är morgonpigg annars. Aja hann ju i tid så de var luuungt. Iaf backade gathörn idag o det gick bra  


Iaf sen gjorde jag teori o åkte till skolan för massa lektioner men vi målade med vattenfärg på sista haha så gulligt! Så rätt chill ändå men gud vad det känns som man bara sitter av tiden i skolan lyssnar kanske på 50% av vad lärarna säger för man orkar inte engagera sig.

O ikväll måste jag plugga svenska känns ju väldigt kul menar jag.

Och det är kallt sitter i mammas stickade kofta som är assmys hihi.

Nej nu ska jag fixa ny springmusik o sen göra lite vettig

Puss!

lite varm badtunna skulle inte va fel

 

Ovido - Quiz & Flashcards