Alla inlägg den 23 september 2011

Av rebecca - 23 september 2011 11:40

Tur ja inte busar så mycket längre faktiskt känns bra.

Iaf skolan avkalarad och även köris en timme innan folk kom in som pratade om allting annat än just frågorna-.-' Nu låter jag som värsta bitterfittan men ja kan inte kocentera mig iaf den berve springen upp o ner hela tiden till sina kompisar och pratar ashögt! Även fast jag hade hörlurar i. Gick helt okej iaf. Får bara krupp på släpvagnsdelen.


Iaf ska trampa upp till stallet och mocka o göra klart så åker jag upp igen senare  och rider,vill inte ta in han o rida nu eftersom han o Maja inte kan vara ifrån varann en sekund utan o skrika halarna av sig. Men det går bra måste ju skynda mig lite sen så då äre skönt att allting klart även fast de inte tar lång tid.


Så nu ska jag byta om!

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards