Alla inlägg den 2 september 2011

Av rebecca - 2 september 2011 20:34

Blev bra myspys i stallet idag. Skönt det också. Nu sitter jag o försöker tagga en springtur det går sådär ska jag erkänna var för lat för och springa dirr så måste smälta maten nu innan jag ger mig ut.

Imorn ska jag träffa släkten från stockholm som jag inte sett på aslänge så det ska bli kul. Sen blire filipstadsmarken imorn också med mamma.

Men nu ska jag byta om o gå ut och springa!

Tumblr_ln0j9sfyrp1qkbon3o1_500_large

Tumblr_lqv33zqpo21qd0uiio1_500_large

Av rebecca - 2 september 2011 16:22

Idag kändes det så x-tra skönt med fredag faktiskt vet inte varför. Inga läxor med mig elelr nått sånt trist. Vi var 4 stycken nästan hel dagen idag på våvra lektioner. Så tittade vi klart på "i en annan del av köping" och mumsade lite glass o grejor som blev kvar. hehe:$

Sen åkte ja hem och sen iväg til lfriösrn och fixade äntligen mitt hår så nu är det ingen utväxt eller slitet kvar. Så himla skönt!

Men nu ska jag byta om och åka till stallet.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards