Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av rebecca - 1 augusti 2010 22:21

Som ja skrev tidagare idag ja lever nog inte. Iaf inte mitt huvud. Nu har ja duschat ätit o ska sova eftersom ja ska jobba imorn vilket jag igentligen inte orkar men men.

Ja är helt färdig.

Godnatt<3

Av rebecca - 1 augusti 2010 16:50

Är så¨ååååååååå sjukt jävla bra!

Sitter o lyssnar på dem nu o bara längtar tillbaka:D

hihi  

Av rebecca - 1 augusti 2010 13:39

Asså jag lever nog inte tror jag. Har så jävla ont i musklarna o spec vaderna armarna o ryggen o inte minst rösten. Jag har inte ens pratat idag kä'nns lite onödigt lix. Undra hur de ska bli på jobbet imorn heheh.

O så vare så roligt för dom som visiterar en innan man går in sa

-hej

o då sa jag jag också hej o han bara OJ! HAHA.


Fast ja måste säga att det var trögt i början på kvällen hade förväntat mig mkt mer av tex. Petter. Men Dankko Jones o The hives drog igång stämmningen igen. Men nästa år är det campingpass som gälelr till hundra%.

Sen åkte vi hem elelr ja vi satte oss ner på gräsmatten för vi höll på att dö typ;e Men haha där var de ju massa folk som gick o OMG vissa var ju så sjukt roliga!


Ja funderar på att åka upp til konsum så sjukt sugen på vindruvor hmm.

Det känns som jag har något mer roligt att berätta men de sitter fast i hjärnan.

Skriver senare.

Puss!<3


Ovido - Quiz & Flashcards