Alla inlägg den 6 augusti 2010

...

Av rebecca - 6 augusti 2010 23:36

"the only person who can change your life is you"

Av rebecca - 6 augusti 2010 22:55

Ne nu fan räcker det ärligt:'(Hostade så ja typ tappade luften nyss! O jag är så VARM! Fast ja tror jag inte har feber men fan kokar ändå. O inget bra fanns det att se på tv en fredgskväll fast det var ju inget ovanligt. KOlla på nån film som hette Eden lake kanske..? den var så sjukt jävla dålig. Hoppas inte dagens ungdomar kollar på den.

Jag ska sova känns som klockan är typ ett på natten fast den är elva. Säkert bara för man är inne hela dagen låååång o väntar på att bli frisk.

Usch vad jag gnäller men jag hatar verkligen att vara sjuk ska aldrig mer bli det.


Nästa problem vart ska jagsova inatt?

datarum eller mitt rum som är nystädat(a Det skulle bara behövas byta lakan.

Att allt är så omständigt jäämt.

nej läsa bloggar o sen sova nånsstans.

Nu ska jag kasta in en riktigt fin låt av Poison. Lyssna o njut!

http://www.youtube.com/watch?v=c56vEgA4fjU

Godnatt<3

Av rebecca - 6 augusti 2010 18:02

Jag vill ha en kappa i höst! En sånhär svart vet ni med knäppning och krage. Jag provade en röd förra året och den va döläcker men jag vill ha en i svart. Kan man säga att skinnjacka är vår & kappan är höst?

Jag håller på o ser om jag hittar någon jag gillar och sen vill jag ha ett pat nya bruna stövlar också mina är ju inte av bästa kvalité precis. O sen ska jag försöka hitta den perfekta halsduken iår också. Aww snart äre höst!

Kolla vilka finnaaaa.





Puss o kram från huvudväken!

Ovido - Quiz & Flashcards