Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av rebecca - 18 augusti 2010 22:05

På sommarlovet. Sommarlovet som inte vart något spec alls igentligen men ja måste säga att höjpiunkten nr ett var putter i parken! Så roligt har jag inte haft på sjuuukt länge.  

Imorn börjar det igen på gott o ont faktiskt. Läxor o långa skoldagar kan gå o dö men rutiner är välkomna. O snart får jag börja springa igen! Så himla underbart.

Nu ska jag snart duscha  o sen sova imorn ringer klockan åtta.

O nu ska jag vara en tönt men vart kan man ställa cyklen(a? Jag menar dom har ju byggt om massa. Men eftersom min kejda hoppade efter botorps vägen förut var ja så hurtig att jag gick till bergslag o skulle kolla men de såg bara ut såhär:

e de cykelställ elle?

  

Så nu har ja töntat mig färdigt. O mitt hår luktar såhär frisörgott. O nu ropade mamma att en igelkott var i glashuset o det var så jäkla moullig! ihhh:D Fast den vart bara arg.

nej nu ska jag ducha på riktigt.

Godnatt<3

  



Av rebecca - 18 augusti 2010 16:05

Nu köpte jag skjortan jag var o kollade på härom dagen men då köpte ja en väska istället.Så nu är håret fixat också himla skönt att bli av med de slitna o  utvx-en.

Nu ska jag byta om o åka til lstallet jag vet bara inte vad jag ska ha på mig. Shorts? Trekvarts? eller ridbyxor? De är ju så varmt ute men ändå inte. Får fundera lite till tror jag.

O vad ska man ha på sig imorn när skolan börjar? Vet att de inte bara är jag som har de problemet iaf hehe. ja får se imorn eller ikväll.

Nu har jag just ätit mat och ja är påväg til lstalelt somsagt.

Tjarå:)

Av rebecca - 18 augusti 2010 11:24

Känns sådär men mot det bra hållet jag är nog en rutin människa som vill ha det som de brukar vara lix. Men självklart komemr man sakna ledigheten om sisådär en vecka  

Skolan börjar tio imorn ja kommer gå upp åtta så jag inte komemr sent o mamma sa att det skulle regna kul;e

Jag ska hoppa i duschen den stora frågan är ska jag tvätta håret eller inte? Ja menar de är inte SÅÅÅÅÅ skitigt inte ens smutsigt lix. Det ska bli så skönt att klippa o fixa den mindra vackra utväxten haha. Bli blond igen lix nerå enligt Jonna var ja ju vithårig på vissa ställen haha. Men så blond är jag not.


En annan superbra sak är Mimmi kommer hem!    Bra för hon var borta tre dagar o jag hann sakna henne. Snart ses vi!<3


Nu ska jag duscha o sen ja vet inte om ja ska gå elelr cykla men aja de löser sig.

Skriver när ja komemr hemmm.


Ovido - Quiz & Flashcards