Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av rebecca - 20 augusti 2010 23:45

Nu ska jag tvätta bort smink o gå o lägga mig. Imorn ska jag till stallet o sen på kvällen brudarna igen. Degerfors elle?;D Haha nej vi får se vad vi hittar på.

Godnatt<3

Slänger in en av hans bästa!

Av rebecca - 20 augusti 2010 23:21

Så kan man summera denna kväll. Kom dit runt sju typ och gick lite fram o tbx på marken innan vi träffa en vi träffa på putte. Sen skulle vi med han på nån fest men sen vart de inte så. Så vi satte oss på nått jävla räcke o sen satt vi kvar där.

Det kom folk som blödde jättemycket , folk va SÅ trevliga mot varann*host* nerå men de var fulla,glas krossades och nån hade fått en spark i huvet. Aja bara lite av det som hände typ.

Jag trodde väl aldrig att degesfors var så dramatiskt haha. Men det var en trevlig lagom kväll faktiskt. Jennifer åkte hem lite tidgare så det var ju synd o My också. Vi hade tur också för Lollos pappa kunde komma så vi slapp åka bussen.

           


Av rebecca - 20 augusti 2010 18:18

Nu drar jag o mina brudar till Degerfors!

PUSS<3

Av rebecca - 20 augusti 2010 16:09

Vilken lång dag vi hade idag våran näst längsta.

Började med histirian som gic bra verkade vara en bra grupp o lärarn verkade jättebra+ att hon var hästtjej så det gillas. Sen hade vi naturkunskap o den lärarn verkade också bra vi kolla lite film o sånt bara fick böcker som såg så sjukt deprimerande ut så omg. Sen hade vi samhälls kunskap o fick göra en liten övning.

O sen äntligen luch tjugo över tolv o sist matte nu då o så fort jag såg matteboken så bara blir ja i koma! Jagtror jag jag gett upp innan jag ens försökt. Matte är verkligen inte min grej men ja ska tagga under helgen så på nästa mattelektion kanske ja kan försköka anstränga mig iaf. Lärarn verkade väldigt bra iaf så det är ett stor +.


Har nyss käka o funderar på att gå och sova en stund jag mår inge bra. Har jätte jätte ont i halsen. Jag kunde knappt sova inatt för halsen typ pulsera eller nått usch. Att jag ALDRIG blir frisk.

EMOOOOOOOOOO.


Ahhh nu fick ja världens idé haha.

nu ska jag fundera på vad jag ska göra...




Ovido - Quiz & Flashcards