Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av rebecca - 5 augusti 2010 21:07

Ber vi till någon högt uppe i det blå att imorn nr klockan ringer på kvart eller halv sju är jag pigg o frisk. Jag hoppas i duschen käkar o beger mig till jobbet. Väl där ber vi en gång till att ja kan få jobba igen de dagar jag missat i helgen. Så nu ber vi ett två tre;D

O ch jag har sånna höstkänslkor det bara kryper i mig! Sjkulle kunna sätta på mig vantar och  halsduk och stövlar nu. Men det är säkert för jag knappt varit ute den här veckan.Smittat mamma har jag också gjort känner mig lite ekal fakitskt. Inatt ska jag sova i datarummet har jag bestämt min säng gör så jag inte kan sova om nätterna.

Kanske dags o gå o lägga sig men ja kan inte elelr jo om jag vill men ja har alltid vart envis så. Nej nu pratar jag med mig själv hehe sry.

Godnatt alla söta!<3


Av rebecca - 5 augusti 2010 14:42

Sjuk:(

Fast mest ont i huvet nu ska strax gå ner o ta alvedon igen. Låg nyss i soffan och sov med en ullfilt på mig med lite feber höll på att svettas ihjäl när jag vaknade och ont i nacken har jag som fan! Åh seri jag hatar att vara sjuk.


Såg att putte hade blivit filmat också måste kolla på filmen nån dag när jag finner styrka till det hehe. Den dagen är inte idag iaf.

Imorn ska jag ge mig iväg till jobbet fem timmar får jag överleva faktiskt. O sen är det sista veckan nästa vecka. Sen går heglen och sen på torsdag börjar vi skoln.Skolan skolan skolan prov läxor mindre liv .

Men vet ni vad som är annourlunda den här hösten? Jag är inte uppbunden på att göra någonting ingenting alls de känns läskigt bra fakitskt. Fast jag ska ändra på det för jag ska börja på ridskolan igen så ja måste prata med dem och sen har jag ju Loffe också :) Så hästar blir det.


Jag borde gå ner o duscha men jag orkar inte. Ska nog läsa lite bloggar och kolla på lite mysiga höstkläder.

Puss<3!

Ovido - Quiz & Flashcards