Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av rebecca - 10 augusti 2010 21:49

Usch vilken dag! Asså den har varit bra utom nu på kvällen.

Jag är så JÄVLA tröttt på att vara sjuk så så jag vet inte vart jag tar vägen snart. O jag är trött på mitt hår som är slitet o behöver en uppgradering o ja är trött på min telefon som ja gjorde något med så vissa saker inte fuknar. O ja är trött på att det aldrig finns nått vettigt att se på tv efter klockan nio. O jag är trött på attha lock på vänster öra så jag hör mitt hjärta slå hela tiden.


O jag har hundra saker att ta itu med men jag har inte ens börjat skissat på en idé.

Nej fyfan!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova bort allt dumt inget är possetivt just nu. O jobb imorn ännu en apseg dag i fem timmar alltså. Wie can't wait! NAT!

Frusterad

Godnatt!

Av rebecca - 10 augusti 2010 15:35

Jobbat idag o det var segt som vanligt. Tre dagar kvar tre dagar kvar!

Kom hem och typ kolla OTH o nu sitter jafg här och har dö tråkigt. Väntar på att mamma ska komma hem o laga mat så jag kan gå till stallet sen.

Nu har jag Walle också för Hanna ska ut på äventyr så nu har jag han tills på söndag. Så det ska nog gå bra hoppas viii.


Madde ja är snart tillbaka hälsa Loffe de  

Nu ska jag läsa lite bloggar!


Ovido - Quiz & Flashcards