Alla inlägg den 3 augusti 2010

:'(

Av rebecca - 3 augusti 2010 22:11

Okej ja satt o snacka med Angie på msn o så kom vi på att Lollo ANgie o Jossan O mimmi flyttar snart! På riktigt lix man komemr inte se dem varje dag ens. Så nu vart jag ledsen min finaste vänner lix. O Mimmi jävla Linköpning eller?:D

Gud allt som vi gått igenom tillsammns tröstat, tjutit ,skratta mest skratta då bråkat, varit fulla blandat öl med sprite?Grillat sovit över, donken, dilan, skjutsat i skottkärror, hoppat på gödselbandet, smutsiga kalsonger, åh alla gånger vi haft stallet!, jossans vante i hönedkastet typ 098235095 gånger, hästarna är galna är nere!!, kissfläcken,näset, sena sommarkvällar,vanliga promenader,svek, skitsnack, bråk,cyklat hem i alla jävla väder som finns.

Det komemr komma mer jag vart bara ledsen nu. Ja menar vi har alltid haft varnadra både på gott och ont ibland.Vi har växt upp tillsamms o växt som människor tillsammans. O allt då menar jag verkligen allt vi gått igenom! Gud alltså.

Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag komemr sakna dem.

<3


Av rebecca - 3 augusti 2010 21:21

Kan ni fatta att det är augusti o skolan börjar om typ två veckor? Vart tog sommarn vägen?

O jag sluta säga att "den här sommarn ska o kommer bli den bäst blablabla" för då blire alrdig så.

Så mot hösten nu då. leggins sjalar halsdukar stövlar det gillar vi.

Regn blåst kyla MÖRKER gillar vi mycket mindre!

Men hösten har sin charm och ja fyller ju faktiskt år. Woho snaaart 18;e Sweet 18 ja kan inte vänta o sen nästa år börjar jag trean sen är jag klar med skolan o kan börja jobba eller plugga o flytta till Göteborg. O då börjar äntligen livet på riktigt!


Jag hoppas att schemana komemr ut snart jag avlider om jag ska gå til lfyra varje dag typ. Hellre är jag där åtta o slutar två lix. Skolan igen iår är man inte ny o utittad iaf. Förra årets första dagar var seri inte kul alla andra glodde på oss ettor som helt störda.


Okej nu ska jag sluta skriva kastar in en bra låt istället(a

http://www.youtube.com/watch?v=Nfph4F_dzFE


Jag kan inte sluta lyssna minnen alltså så sjukt jävla bra var dom!!!  

Stooor PUSS<3!

Av rebecca - 3 augusti 2010 14:25

Idag så det blev jobb har sovit så sjukt dåligt inatt! Fast det var ju igentligen inget ovanlingt.

Kom frn jobbet för nån timme sen har hunnit med att prata med Jonna som också är sjuk. Tror hela gänget är lite krassliga faktikt. Men inte så konstigt vi var ute halva natten i dyngsura kläder lix. Men jaa lätt värt det;D


Ja ska bara vara hemma idag också så jag blir blir frille snart.

Har inget mer o skriva.

Puss<3!

Ovido - Quiz & Flashcards