Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av rebecca - 8 augusti 2010 22:45

För OTH ger en lite djupa tankar ibland inte på GG som är lite mer hmm ytligt? Kollade klart på första skivan så jag ska sova nu.

Sen spelade dom på en megafin låt på OTH somjag måste hitta men det blir projekt för imorn. Imorn ska jag skita i om jag är förkyld doctorn sa att det inte var något fel på mig bara virus men man får inte vara så klen här i världen!

Godnatt<3:)


Av rebecca - 8 augusti 2010 19:25

Tur man har värdlsens bästaste granne!One three hill säsong ett är numera hemma hos mig. Äntligen nått att göra. Tack ida:D

O ja min hund typ älskar ida


Kvällen spenderas alltså med ännu en heöt underbar ungdoms serie. Det finns ärligt inget bättre ä'n GG, OC o OTH. Mitt liv för tillfället. Längtar tillbaka till mitt gamla liv mer men men.

Söndag ssta jobbveckan väntar sen helg sen lite ledigt o sen skola. Rutiner.

 We like it!  

Av rebecca - 8 augusti 2010 16:02

Eller inte dårå iaf från bakterier. Jag brstämde mig för att åka upp till vårdcentralen idag för nu orkar ja inte mer lix. Inatt började ja med att sova i min säng sen typ runt ett böt ja till datarummet o sen runt halv 6 så böt ja tillbaka till min säng.

Fick til tjugo över ett iaf åkte dit doktorn klämde kollade lyssnade. nee inget fel typ. Fick ta stick i fingret o halsprov. Ne inget fel! ÅH! Så jag är frisk. Nerå man han sa alvedon o nässpray så går det förhoppningsvis över inom en vecka till.

Kul ärligt jag hade värsta mycket jag behövde fixa innan skolan börjar o de kan ja inte nu.Kunde dom inte skcikad med mig lite pecelin eller?(a


Tror jag ska lyda doc o ta lite alvedon sen gå ut o gå en stund är nått frukandsvärt rastlös. ypiskt att jag är en sån människa också som hela tiden vill ha n¨got att göra. Eller saker o göra har väl har en grill/famlijekväll i stallet att planera en halloween väll och en julshow!


Tjejer möte så snart ja käner mig bättre vi har endel att göra...

  

Ovido - Quiz & Flashcards