Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av rebecca - 7 augusti 2010 21:52

Eller inte lix. Jag hör alltså dåligt på vänster öra för jag har sånt lock på det. Somliga är o festar skiten ur sig hos Nea! Had gärna varit med men fortfarnade sjuk så typiskt:( Hoppas de fåre skoj iaf.


Jag har inte gjort mycket idag elelr varit ute o gått ganska mycket med och utan hund o hund är välidigt söt!

typ såhär söt

  

Känns som dagarna bara går o går o man kan inte göra något utav dem för man är sjuk. På måndag blir det jobb iaf. Det får vara hur tråkigt det vill ja behöver pengarna lix o fyra o en halv dag överlver jag även fast ja har lust att skjuta mig på morron o de timmar man bara sitter där...

Nu ska jag gå ner göra mig en te-kopp o kolla om de finns något bra att se på kära tvn.

  

även fast hon är dum ibland och morrar på mig o ibland drar hon i kopplet liiiiiiiiiite för mycket så är hon baby o hon är bäst<3

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards