Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av rebecca - 13 augusti 2010 14:01

Var nära på att somna sittandes i soffan. Aja är själv hemma nu iaf men jag ska byta om och åka till Walle och fixa han lite fort sen hem direkt måste fixa lite saker innan jag möter upp Jonna halv 6.

Ciao!

Av rebecca - 13 augusti 2010 11:48

Så himla skönt att ha jobbat klart. Dom var så söta på avd så jag fick en liten present hihi. Jobbade bara til ltjugo i elva o sen mötta ja upp  Jossan så gick vi til lfilmsalen där nån tant stod osnacka o alla ville hem lix men sen fick vi gå. Så nu har jag sommarlov igen tills på torsdag.


Nu funderar ja på att sätta på lite OTH fakitskt.

:)!

Av rebecca - 13 augusti 2010 00:04

O jag ska sova snart. Har kollat på OTH och kunde inte sluta , trodde det skulle vara ett avsnitt till men det vare tyvärr inte. Imorn äre på riktigt sista dagen på jobeee(hhh Så himla skönt!

Jag o Jonna varpå strelsemöta förut duktiga som vi är. Det var helt okej faktiskt och det känns som usekt och strelsen kommer kunna samarbeta ganska bra så det är roligt! Nästa är att måla klart baracken. O möte på lördag.


Ganska mycket att göra imorn faktiskt. Först jobbet då sen hem o fixa stall sen ska jag möta upp Jonna så ska vi handla mat till kvällen. Undra hur detta kommer gå haha. För imorn väll ska vi tjejer ha lite avskedsfest typ eftersom våra vänenr flyttar! Diss!;) Så som sista grej typ eftersom vi inte kommer kunna ses lika ofta längre. Så v ska käka tacos och mysa.


Nu ska jag sova på riktigt men jag är pigg. Aja bara o blunda typ elelr inte man okej.

Godnatt<3

  



Ovido - Quiz & Flashcards