Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av rebecca - 16 augusti 2010 16:52

Klipptid på onsdag perfekt innan skolan börjar så man är lite finare i håret iaf. Sen gick vi på också köpte äntligen en väska och det är välbehövligt min gamla är verkligen ehh gammal. Hittade en jättesnygg skjorta också men den köper ja en annan gång.

 Kom hem åt mat sov lite framför tvn och nu sitter jag i mina blåa ridbyxor och ska trampa iväg till stallet. Ibland äre lite jobbigt att alltid ha uppför vart man än ska. Idag äre en sån dag. Men aja de spelar ju ingen rol vilket håll ja åker så äre uppför så det är väl bara att trampa o va tyst. Hoppas ja komemr hem i rimligt tid ikväll för då ska ja ta med mig min lilla hund och gå på promenad.

Puss!

  

Av rebecca - 16 augusti 2010 11:44

Usch vad jag har ont i halsen igen ja kan knappt äta. Mamma tycker vi ska åka upp till VC igen. Vet inte ritkigt vad ja själv tycker om det. Det är ju ändå bara virus enligt dom.

Nu ska jag börja göra mig iordning till den grad jag orkar för jag ska möta Jonna vid Broadway  oboka klipptid. Ja har inte klippt mig på hela sommarn hehe(a Men håret har ju blirvigt långt. Hoppas jag får en tid innan skolan börjar.

Orkar jag åka ja mår dåligt:(

Nu fick ja beslutsångest igen ovanligt lix.

Okej ja åker hihi vi ska gå på stan också^^

nej nu ska jag gå:D

Herrå!



Ovido - Quiz & Flashcards