Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av rebecca - 19 augusti 2010 22:01

Iaf jag med mina vänner. Som istallet idag ja kom dit runt fem gick in till ridskolan först o så var Angie Lollo Elin o Emma där. Så började vi prata massa sen kom Jossan o ja då vare kört haha:D Jonna kom också. Så vi prata från fem typ till eh åtta för då gick jag högåsen runt hem. O nu har jag ont i halsen igen! Vet inte om det beror på att jag pratar för mycket eller om jag anträngde mig för hårt. Men att gå är inte jobbigt o om jag inte är frisk så vet ja inte vart jag tar vägen. Hoppas jag inte har ont imorn iaf.


Imorn äre fredag vilket innebär att morgonen börjar med en o en halvs timmes historia. Historia i 1h 0 30 min tänk er. Hoppas läraren är bra iaf.

Nu sitter ja här o fryser så jag ska hoppa i duschen o sen sova eftersom klockan ringer halv sju imorn.

Nej va seg ja blev nu när ja satte mig här. Jennifer är rolig på msn xDKnäpp den där bruden ilband asså.

Ja skule bjuda på en bild men bloggplatsen laggar som vanligt på kvällen;eeeeeeeeee

Okej hörs imorn

Puss!


Av rebecca - 19 augusti 2010 15:31

Do you need some time
On your own
Do you need some time
All alone
Everybody needs some time
On their own
Don't you know you need some time
All alone


Av rebecca - 19 augusti 2010 13:39

Det var cykelställ....pisnamt:$ Men nu vet jag! Ska bara laga bajken så bajkar jag imöra to school. Men nödvändigt dag då. Kom dit var inte exaxt över lycklig på morron somsagt då men ja är ingen morron männsika alls. Men aja kom iväg såklart roligt att träffa "alla" igen vi är ju inte så många 10 stycken i min klass. Sen hade vi info högst upp typ så vi sprang upp för alal trappor alla höll på att koka för skolan är så varm!

Sne när vi fått busskort o allt blabla så hade vi inga lektioner för lärarn va inte där. Sofft! Men vi käka o satt o kolla på alla ettor små.

Idag hade jag på mig:

skjorta hm

leggins gina o linne gina.

O nu sitter jag här och har tråkigt. O på torsdagar går vi från 08.00 til l16.05 ja dör!

Haha hur vore det om jag kunde ens försöka vara lite possetiv? Inte min starka sida jag tror jag är en sån person som ser allt svart elelr vit. Antigen är allt skitbra elelr asdåligt. Inget mitt imellan för då äre dåligt. Komplicerade tankar. nej nu ska ja läsa bloggar!  

Ovido - Quiz & Flashcards