Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av rebecca - 27 augusti 2010 22:06

Do you belive in tomorrow?

Do you belive in today?

Do you belive that a new day will take all you pain away?

Do you belive that the sun is going to burn out?

Do you belive that mankind is going to die?

Do you belive that love conquers all?

So many quentions without answares.

So many people in the world on their own.

So many hearts searching for something more.

At least I know that none of this is for sure.

Av rebecca - 27 augusti 2010 19:34

Träffar inte Jossan ändå de vart så sent och jag ska up ptidigt imorn. Ska med Madde o Loffe på tävling  

O jag har ont i armar och ben o känner mig sjuk. Men jag är inte sjuk!

Så nu ska jag slå på OTH och bara ligga under mitt varma goa täcke.

PUSS!

Av rebecca - 27 augusti 2010 14:24

Idag vare invigning så jag Mikka Angelcia o Jossa var representanter från OP2. Vi hade sjhlr(sjukvårdshjärt o lung räddning) ute i rasthallen. Det var rätt många som kollade lite konstigt på oss haha när vi höll på och rädda dockorna.

O sen kom massa folk från tyo Örebro o sånt så då gjorde vi seriöst eller ja försökte. Sen käakade vi lite maat som var jättefin o god och sen plockade vi undan allt. sen fick vi välja på att gå hem elelr vänta i typ 2 timmar på matte så vi valde att gå hem.

Även fast jag borde varit på matten så kändes det inte värt att vänta 2 timmar typ:e

Så nu går jag på collage(stavning?)

Nu ster jag här och funderar på om jag ska lägga mig och kolla OTH elelr gå ut och gå en sväng. Känns som det blir så sent om jag ska ut och gå nu. Då kan jag ju kolla OTH och sen åka till stalelt komma hem från stalelt i rimlig tid och sen gå ut och gå. Smart brud_93. Fats ja skulle kanske träffa Jossan också.


Aja nu OTH.  

Av rebecca - 27 augusti 2010 14:09

                    

Ovido - Quiz & Flashcards