Alla inlägg den 2 juni 2011

Av rebecca - 2 juni 2011 22:16

Då äre sista dagen imorn!! Känns faktiskt rätt skönt att det är slut nu kä'nns som man bara jobbat men ja har ju gått heltid så inte konstigt. Men det var verkligen varit så sjukt lärorikt. Sk bjuda på fika imorn fett skämmit. Haha.


Imorn ska jag även upp till stallet en sväng är så exalterad haha. Ska bli spännande.

Annrs jobbar ja då 7-4 och sen stall och sen tror ja det vart lite grillning på kvällen. Låter fint i mina öron.

Men nu äre het dejt med kudden!

Godnatt:D

Av rebecca - 2 juni 2011 10:55

Klockan ringde åtta hade tänkt att gå upp och springa då ....40 minuter senare var jag springklädd och sprang skrantamaran gick suuuperbra!   

Var hemma runt halv elva typ käkade lite frukost duscha och nu sitter jag här. Ska gå om en o en halv timme till näst sista dagen på praktiken. Kan inte fatta att de gått så sjukt fort! Men ska bli såååååå skönt med sommarlov  


Igår var jag Angie Jenfi hemma hos Hanna käkade glass med kolasås,daimkulor, o ballerina. Fett gött.  Angie och Hanna var ju galna och badade innan också!

Usch jag vill fan inte bada på hela sommarn om inte vattnet är tyå 40 grader för jag är LIVRÄDD för att bli sjuk igen.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards