Alla inlägg den 10 juni 2011

Av rebecca - 10 juni 2011 15:25

Fredrik var sååå fin haha och han dem busa allt på flaket och njöt, njöt av att skolan är slut förevigt för dem.


Fyfna vad glad man blir ja stod typ o skaka bara för man dras med så helt underbart. Alla var så fina. Åhh ett år kvar. Ett år precis sen äre min tur.

WIE

Av rebecca - 10 juni 2011 11:30

fan vad jag har haft fullt upp!

Igår vare skolavslutning och det gick fort o var sjukt varmt men nu äre sommarlov iaf. Efter det så åkte jg till Dompan och red honom gick superbra men fyfan vad äckligt jävla varmt det var så jävla svettig haha. men det gick jättebra så skönt att rida en "liten" häst han är ju inte så hög lix. Sen tog jag och Angie sällskap hem och sen gjorde jag mig iordning och åkte till Anchi så blev det lite fest där. Skoj skoj!


Men nu ska jag fixa mig ännu en gång(mitt hår mår inte så bra haha) för att lite senare titta när min fina bror tar studenten. S himla kul.

Pussar!!

   

Ovido - Quiz & Flashcards