Alla inlägg den 13 juni 2011

Av rebecca - 13 juni 2011 22:39

Åh drömmar det finns det många av i mitt huvud. Jag vill så hinna med så mycket i livet, vill inte gå miste om något. Jag fyller 18 om 5 månader och jag känner mig typ gammal fast jag är superung?

Jag vill bara hinna med så mycket.


 Men det är så svårt att leva varje dag som den sista och leva som det inte finns en morgondag även  fast jag lever så ibland.

 Ibland måste man ta chanser.

Chansa på något som känns rätt men kanske är fel.

 Och man måste våga sluta satsa när man känner att det är fel.

Men måste tilllåta misstag och ta tillvara på busigheter.

Man måste våga det man aldrig vågat förut.

Och man måste våga säga ifrån om man inte vågar.

Man måste låta det bära eller brista ibland och det brister måste man orka upp igen men man får vara ledsen och man får gråta och känna att världen bara går emot en.  "Fall down seven times stand up eigth"

Och man måste våga inse när det brister vilka nya möjligeter som öppnas.

Att ibland händer allt utav en anledning som man hur mycket man än vill veta aldrig kommer få veta varför. Att inse att det ända som finns att göra är att gå vidare.

Och när allting bär och drömmar blir sanna får man fan inte glömma att njuta! Det är för lätt hänt. Man måste då våga leva i nuet och bara flyga på dom där rosa molnen och när leededet aldrig tycks bli trött. När drömmar blir sanna och allt det andra blir suddigt och inte blir så viktigt.


Åh drömmar. Alla måste få drömma. Drömmar håller en vid liv. Vad vore livet utan mål och drömmar?

Jag är dock en sån som drömmer stort och mycket. Jag villså mycket med livet. Jag får bara inte glömma att leva det.

Var bara tvungen att påminna mig själv om det viktiga i livet.


Av rebecca - 13 juni 2011 17:52

Usch vad ont i huvvet jag har för jag 'är så täppt i näsan så gåre upp t huvvet o ah. Gick iaf ut och gick en lugn promenad förut så ringer jag Jonna så var hon nere vid näset så hon hänge med på prommen. Känns som vi inte träffats på 30 år så det var kul! För mkt att prata om.


Och sen kom jag hem har suttit här, käka och läst lite bok. Försökte även vila lite men nej. Men snart smsar Jonna att hon är påväg så ska jag med henne til lhennes ponny och förhoppningsvis är Irene därockså inte tärffat henne på jättelänge ju.+ en liten fölis hihi.

Och lite senare blire fotboll/kubb? men fina vänner.

Puss!

Tumblr_lmntgciz531qes9kso1_400_large

:D

Av rebecca - 13 juni 2011 16:14

Det här gör mig så jävla gllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad längtar så jävla mycket t putte och håkiiiis:DDDD

Av rebecca - 13 juni 2011 11:20

Jag är så himla förskyld utan feber so long o vi hoppas att de går över snarast! Men jag tar min förkyldning går man ut strumpor o linne i spöregn så får man skylla sig själv   


Trött som fan är jag också. Tur att jag inte har något inplanerat. Ska bara mysa ner mig under täcket i soffan och titta GG från början som  jag gjort  10 ggr om. Har börjar läsa blondinbellas bok också den är braa. Synd att de inte var stek så man kunde varit ute och läst.

Imorn har jag Dompis igen det ska kul för han är så gulli:)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards