Alla inlägg den 22 juni 2011

Av rebecca - 22 juni 2011 22:51

Det blev jag Angie och Jossan ikväll hos jossan på hennes altan. Mys satt mest och pratade gjorde lite planer för midsommar tror att det blir bra.

Men nu ska ag nog läsa nmågra sidor i min bok och sedan blunda. Vill inte sova bort dagarna som förra sommarlovet....och lovet innan de....(A)

Så godnatt:)

Puss!


Av rebecca - 22 juni 2011 19:09

Varför föddes inte jag med tålamod?

Körde ju idag igen eller körde försökte komma iväg lättare sagt-.-' dragläget hittades nästan helt idag och annrs då? Jo X antal motorstopp men mycket bättre än igår iaf. Jag blir så  sjukt jälva otålig jag vill ju kunna nu helst igår lix. Hatar sånt här som man måste träna o träna på.  Aja blir mer nästa vecka iaf.


NU ska jag byta lite kläder och sen åka och umgås med mina fridens ikväll.

Puss!




Av rebecca - 22 juni 2011 09:58

Om jag hade fullt upp igår har inget att göra idag. Eller jag ska öva vidare med kopplingen ikväll men dit äre lång tid kvar.

Vaknade halv nio sov en timem til ltrodde jag var själv hemma men nej som vanligt någon hemma. Åt frukost nyss iaf och funderar om jag ska gå en långpromenad men jag är så seg. Kanske lite OC?

Vart är sommaren? om de varit sol hade jag kunnat gå ut och sola juu. Känner mig sjukt blek.

Aja påhittiga ja kommer nog på något att göra snart:))

Puss!

 


Ovido - Quiz & Flashcards