Alla inlägg den 21 juni 2011

Av rebecca - 21 juni 2011 21:18

Asså idag har jag verkligen haft fullt upp!

Började då med träning för Ulrika då. Och sen hem hann nästan somna när Angie smsa o sa att hon var hemma  o då vare bara att fixa til lsig lite o så åkte vi ner på stan. In till Jenfi snackade med henne och kollade på tält och sen mer tältletniing.

O sen till stan och tittade i lit affärer och så.

Sen hem käka och åkte och körde koppling för första gången gick ju ehm bra? japp här är vi possitiva men de var inte lätt men inte dösvårt som alla har sagt.Blir mer träning imorn på de!

Känner mig rätt trött men vill gå ner o slå på tvn hoppas de är en bra film:)

Puss!

Låten, videon, musiken åh vad jag ömskar jag unde se på P&L iår</3

Av rebecca - 21 juni 2011 12:16

Träningen idag gick braa han är duktig men så jävla jobbig att rida haha. (Inte mycket man får gratis iaf men det är kul då vet man att det är äkta senare. Men han skötte sig fin fint och jag typ dog haha tror han och jag var lika svettiga-.-'

Så kul äre o träna hihi o Dompan är ju så söt!

Imorn är han dock inte min dom ska iväg på lite grejor så jag har han igen på fredag:)) Längtar!


Nu har jag just käkat lunch och ska duscha o fixa till mig till en människa igen och sen hör nog Angie av sig så ska vi ner på stan en sväng.

Puss!

Dompis papi hihi har ju ingen bild på dompis:((

Av rebecca - 21 juni 2011 08:01

Sitter i stallkläderna och jar nyss käkat frulle och ska snart åka. upp till Dompan för lite träning då. Ska bli roolliigt:D

Men värsta vädret:( ärligt var är sommaren?

Efter stall och allt blire stan med Angelo vi måste tagga putte lite bättre nu när vi ska stanna kvar på campingen så att säga haha. Jag dör jag kommer sova en natt högst haha. Tur man bor nära. Aja busiga plner på G som måste sättas i verket.

NU ska jag byta tröja och åka

Pussar!

heelt ärligt jag orkar inte HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards