Alla inlägg den 25 juni 2011

Av rebecca - 25 juni 2011 19:11

Asså mi ntelfon är så stöööööööööörd! Ibalnd kan man inte skriva sms, ibland kan man inte läsa dem. Startade o mskiten nu iaf så hoppas den funkar ikväll annrs får jag väl starta om den 35 ggr -.-'

Ellabella skötte sig fin fint på skrittur till holmberg o hem och nu klev jag jusr ur duschen o ska vara hos Angie om en kvart så dags att sätta fart!

Puss!

mmm äkskar att hälften av alla bilder är suddiga.......

  

Av rebecca - 25 juni 2011 12:06

Kvällen började hos jenfi aif med pizza och kladdkaka(A) mycket hårfixande och runt nio halv tio var alla klara för att dra vidare. Så vi hamna hos Foppa med massa folk. Kvällen var rätt märklig och jag var hemma runt 2-3? Kommer inte ihåg.

Sov pissdåligt och vaknade runt elva och då gick jag upp. Käkade rostad macka t frulle fyfan vad gött de va! Nu ligger hunden i sängen och jag ska tvätta bort smink och hoppa i duschen och sen gå en sväng med henne. Efter de ska jag åka upp och skritta ut Ella.


Kanske dags att sätta fart?

Puss!

     

Ovido - Quiz & Flashcards