Alla inlägg den 15 juni 2011

Av rebecca - 15 juni 2011 21:25

Vad han är söt den killen alltså. Som en litten ponny med stora kliv. Gick bra att rida kändes mkt bättre efter Ulricaridningen igår och som att han var med på noterna och nu tänkte jag på sånt jag inte tänkt på förut vilket resulterar i en kortare och bättre form. Söt är han lillkillen.

 Hade sällskap med Angelo upp och det var inte igår haha.

Så efter rdiningen så svampade jag av han noga(kan ju inte med spolsaken:$$) och så fixade jag till manen lite. Och sen när jag åkte kom Sussane och visade nya sadeln hihi längtar tills på fredag för den såg verkligen jätteskön ut. Sen åkte jag hem.

Och nu sitter jag här. Har bäddat rent i 2 sängar den i mitt rum o i datarummet där jag sover för tillfället.  Så ska snart lägga mig och läsa lite.


Och idag var en sånhär dag man bara vill flytta hemifrån bara en massa onödigt tjat om en massa onödiga saker. Ett jävla år kvar till frihet säger jag bara. Till Göteborg. Är så trött på negativa människor som fan aldrig kan uppmuntra bara lever en jävla gråskala dag ut och dag in.

Aja usch var inte glad hemma förut kan jag lova.


Men nu äre bra igen:)

Men nu ska jag fortsätta läsa min bok.

Puss!

Dream-dreams-life-possible-text-favim.com-46041_large




Av rebecca - 15 juni 2011 12:54

igår gick jag o la mig typ runt tio och somnade jättefort för jag var trött o förskyld. Sen vaknade jag runt 3 och var seriöst aspigg! Hade kunnat gått upp lix. Somnade om sen iaf så komemr mamma in och väcker mig 2 minuter innan klockan ringer-.-'

Jag har iaf varit på utbildning idag inte så kul men nu är alla utbildningar klara och nästa är att börja jobba. Vilket sker om 3 veckor. Så var hemma runt halv tolv. Då började jag städa mitt rum så nu är det ett golv som man faktiskt kan gå på. Drog ur alla laken och hängde ut täckena så dom blir fluffliga. HIhi.


Så nu har jag nyss käkat och ska börja läsa lite teori.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards