Alla inlägg den 18 juni 2011

Av rebecca - 18 juni 2011 19:49

Hade Ella idag också så åkte upp runt fem mockade fixade hämta in henne och skrittade ut i typ en timme. Gick braa  !


Sen efter så gick jag in i sadelkammarn och där en liiiityen kattunge som bor där fast den har nyss typ lärt sig gå så den var så jävla söt! Sen bär jag den tbx til lburen men då komem den tillbaka o vill klättre upp påmitt ben. Så jag brde upp den och myste lite. Mitt hjärta smälte lite sååååååå söt!

Sen vare en annan kattunge dom har en skiva så de inte ska rymma o medans alla andra kattungar åt mat från mamma ville den hoppa ut ur "buren". Så jag plcokade upp den så kröp den upp på armen ner på ryggen och åhhh så söt!


Nu ska jag klarmra mig i duschen och sen invänta Angie så ska vi hitta på något denna lördagkväll. Känns som det alltid är lördag när man har lov.(A)

Puss!  


Ovido - Quiz & Flashcards