Alla inlägg den 14 juni 2011

Av rebecca - 14 juni 2011 19:33

Hej!

Morgonen var seg skulle gått upp tio men kom upp tjugo i elva som tur var är Angie inte den snabbaste. Så hon kom t mig typ tio över så åkte vi ner på stan. jag låna lite böcker på bibblan och sen vidare o köpte present till Nea. Så nu jävlar måste hon komma hem i helgen!!:DD


Sen åkte jag upp till stallet i spöregn, utan ridstrumpor för jag hitta inga. Det är märligt att man kan tycka att cykla i spöregn till en häst som varit ute i regnet och är lika blöt kan vara en sjukt underbar känsla. Iaf torkade av Dompis så mkt som möjligt och han hann faktiskt bli torr! Iaf där sadeln ligger och det räcker. Sen gick vi iväg till ridskolan och red fram så kom Ulrica  så red jag för henne och hon är såå bra. Och Dompis gick heeelt okej och det var bra för nu vet jag hur jag ska rida han och vad man ska tnka på o allt. Och det var så himla kul att träna igen hihi.


Sen spolade jag av honom och allt och fixade allt. Sen åkte jag hem och käka trodde jag skulle dö av hungirghet men jag överlvede. Sen tappade jag upp ett varmt bad och det var så jävla skönt. Jag badar fan aldrig. Ingen var hemma så det var sooft. Och nu har jag läst min book.


Men jag dör! glömde publicera inlägget! Iaf nu har jag hunnit med att varahos Ida och gått med hunden.

PUss!

Ovido - Quiz & Flashcards