Alla inlägg den 20 juni 2011

Av rebecca - 20 juni 2011 22:40

Asså jag satt och pratade med jenfi såhär o så bara blev jag så sugen på o sola så jag åkte och sola en 20 minuter så jävla skönt vare. Mm älskar att sola!

När jag kom hem målade jag om mina små naglar också så nu är de rosa o söta.

Jag har verkligen inget vettigt att skriva så jag slutar nu.

Imorn blire upp lite tidigare och rida Dompis  

Puss!

Av rebecca - 20 juni 2011 18:39

Sitter och lyssnar på Dessies låt som ÄNTLIGEN kom ut! Jag kan inte bestämma mig hur bra den är. Den är iaf bästa o bloggvärlden hon är duktig! O låten är rätt härlig sådär man blir på bra humör.


Har halvsovit framför tvn nerbäddad i ett täcke. HIhi trött cheey så skönt att göra ingenting ibland. Men imorn taggar jag och Dompis träning för Ulrika:D

Nu ska jag ut och gå med gulle hunden känner att jag är skyldig henne en långpromead. Kanske ska ringa Jenfi också vi har ringt om varandra heeela dagen!-.-'

Puss!

Av rebecca - 20 juni 2011 14:25

Blev inge OC det blev ett teoriotest haha dör , jag vart underkänd.  HAHA bry första gången jag gjorde ett test lix o sååååå dåligt vare fan inte! Man måste börja någonstans:D

Så jag pluggade lite skyltar vilket behövs och imorn blire förhoppningvis debut med koppling. Sen var jag ute och sprang också och FAN vad segt det var idag! Mjölksyran bara gnagde i backarna o släppte inte heelt som det annars brukar göra. Men skam den som ger sig;)

Idag har jag inget stall att sköta så funderar på vad jag ska hitta på ikväll kanske sola lite? Var för länge sen! 

Jag är sugen på minnigolf eller bio kanske?

Men anledningen till överskriftenär dessa!

Dööööööööörrrrrr va snyyyygg och världens finaste ord!

OC

Av rebecca - 20 juni 2011 10:01

Bara för vi såg slutet vill jag titta om fråb början. Så ska snart bädda ner mig för jag är trött o gick nyss upp o har bara hunnit äta frukost. Så lite OC får sitta fint denna morgon. Älskar första säsongen den är helt klart bäst!

Fanvad trött jag är:(

Aja sommarlov vare elelr ska jag testa att göra ett test på teorin på datorn?  

Fast jag törs inte kommer ha noll av hundra eller nått. Fast akn ju va kul att se vad som väntar de närmsta månaderna. Vafan jag provar!;)

Åh älskar den här tatueringen!!

Av rebecca - 20 juni 2011 01:00

Myskväll hos Nea! Så kul att se henne igen. Vi tittade shutter Island och jävel va bra den är ärligt älskar såna filmer. Pykologiska thrillar mm I like!

Jenfi drog tidigt så de var bara jag Nea Angie o Joss kvar och vi stannade tills drygt halv ett.

Nu ska jag dejta min kudde men jag är jätteflumm vekrligen nästan megaflummm.

O så har jag tamifan ont överallt också men har bara mig själv o skylla så hoppas de är bättre imorn.

aja sängen vare!

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards