Alla inlägg den 5 juni 2011

Av rebecca - 5 juni 2011 14:44

Asså jag är fan bra är jag. Har idag

 Sprungit

Städat HELA övervåningen!

Och nu ska jag dra ur mina sängkläder o lägga i nya(L)

Sen ska jag byta om och åka och rida Dompan.

Det är en glad tjeeeeej ni ser idag!  

 

Av rebecca - 5 juni 2011 11:59

Varit dåligt med bilder här på bloggen så här komemr några från igår!

           

 

Av rebecca - 5 juni 2011 09:43

Vilken dag det var igår så äre borta idag. Tur man låg ute o solade hela dagen igår. Igår grillade vi hos Lollo och det var mys. Sen blev de lite bus också hehe som vanligt(A) Tror min busighet börjar komma tillbaka;D


Klockan var ställd på åtta idag för jag ska ut och springa vaknade runt fem dyngpigg och ser att det är storm och ingen sol=sova längre. Så gick nyss upp. Var jättepigg och vaken runt nio men tvingade mig själv att ligga kvar. Så nu ska jag snart ut.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards