Alla inlägg den 17 juni 2011

Av rebecca - 17 juni 2011 23:42

Fyfan jag har sett klart OC! MItt hjärta alltså så jävla sorligt när han vände sig om och såg Marissa! Varföööör var hon tvungen att dö VARFÖÖÖR!?

Men nu har jag sett klart iaf och det var hemskt. Får nog trösta mig med ettan någon dag här.

Jag och Angie mös iaf med salta pinnar, cola, vindruvor och melon rätt duktigt. Så hon gick hem nyss.

Jag ska sova imorn blire att ta hand om Ella och sen obestämt.

Puss!


Av rebecca - 17 juni 2011 20:47

Idag gick jag upp til lstallet och tänkte på riktigt springa hem högis är ju perfi. Men sen så var LIndha och Angie där och Dompis såklart så fixade med han först och myste lite bara idag.  Det var bra dee tog upp min ryktborste också så det blir lite mera hemma.+ lite andra saker. Sen smörje jag mina ridskor+chaps och sen hans träns. Och sen satt vi och prata massa så jag kom aldrig iväg. Känns inte bra!


Får springa imorn. Nu ska jag hoppa i lite kläder för snart kommer Angie med lite nyttigtgott och OC så det blir en bra fredagskväll de:D

Pussar!

 

Av rebecca - 17 juni 2011 10:09

Asså John Mayer en regning dag åh älskar hans musik  

Läste nyss ett repotage om campingen på puttte och man blir ju helt sinnessjukt taggad!!Åh snart äre fan årets höjdpunkt.


Annts vaknade jag runt halv tio såg att regnade, rummet var helt svalt och det var värsta mys att veta att man inte behöver gå upp mm det är det bästa. Tog ur öronpropparna och kunde då lyssna på regnet också haha. Men efter 10 minuters regnlyssnande så gick jag ner och åt frukost.

Min plan ver ju att springa nu på morgonen. Får springa ikväll eller nått fast vi har ju en cross hemma men njee. Aja intressant för er att veta.

Nu ska jag läsa bloggar

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards