Alla inlägg den 19 juni 2011

Av rebecca - 19 juni 2011 18:54

Jag jag ville gå på dom när de var här! För jag tro att de redan vart här?:(


Iaf Ellurt och jag skrittade i ridhuset för just när jag var klar så började det regna såklart. Men skrittad blev hon. O jag älskar en av kattungarna där heeelt ärligt jag vill bara ta med den hem. Synd att min mobil är omodern o inte har en usb annrs skulle ni få se fett söta filmer på den.


Iaf sitter här o har ont i mitt huvud undra om de ska börja åska? Ska läsa lite teori snart också. Asså jag har läst en halvtimme varje dag och har kommit genom halva boken assfort. Sen att man inte fattar allting för man aldrig kört där är en annan sak. Blir lättare sen när man vet vad man läser lix. O nu lät jag väldigt blond men ah;E

Om en stund kommer Jenfi och hämtar mig så ska vi till våran älskade o saknade kompis Nea som inte bor här längre!!:(((((((((((((((((((((

Hon ska iaf få en present hon sent ska glömma , döööööööör när jag tänker på det bäst evver alltså.

Kommer kanske en bild om jag vågar!

haha puss!





Av rebecca - 19 juni 2011 12:12

Känner mig duktig som vaknar helt pigg och fräch!:) Tiilskilland från vissa andra hehe. Nej då busig ska man vara!

JAg vaknade runt nio tvingade mig själv att svoa t tio för jag ville vara själv hemma. Gick ner åt frukost facade litte sen gick ner igen tog mammas täcke och kollade på värsta tortyr filmen, man kunde verkligen inte sluta titta. Det var hemskt fast den var riktigt bra. Bta slut.

Men nu har jag myst färdigt och dagen kan börja på riktigt. Sitter springklädd så det är först på schemat och sen Ella och sen hem t Neaurt med en liten(STOR) prrsent.

Hihi puss!

 

Av rebecca - 19 juni 2011 00:51

Det kan man säga att jag och Angie är iaf. Båda heeeeelt klara för bara chillkväll med bakning+film så vi åker och handlar. Jag i mjukisar och inge smink och ah bara chill lix. Seeen får vi för att att dra på fest hos Pia eftersom vi visste at tde var idag.

Så klockan tio i tio sitter jag och fixar båda mitt och Angies hår så körde mami dit oss. Det var chill där med men kul och träffa litte folk;D Iaf sen drog dom ut runt halv tolv o vi gick hem genom stan. Några undra om vi ville åka med i deras "raggarbil" jag bah JAAA! Angie bara Men Becca; neej? HAHA jag trodde jag skulle döö

Iaf nu är jah hemma och ska sova.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards