Alla inlägg den 27 juni 2011

Av rebecca - 27 juni 2011 22:10

Om jag älskar något på jorden så äre min hund! Myshund somnade i fotöljen med henne som gossedjur och hon är så goo. Sen blev de e promenad med henne bara för jag älskar henne  


Annrs då somnade jag på soffan såklart som alltid när jag jobbar hhehe mycket nytt första dagen. Imorn går jag också 7-14 men det är heeeelt okej.  Käka en macka nyss med keso o salami kan vara det godaste jag vet för tillfället. Jag har värsta dillen på keso iaf o salami äter de jämt och då menar jag jämt. Uj uj uj nyttiga vanor här-.-'


Jävla spotify reklam!!!!som spelas tre gånger på raden !!!!


Jag lyssnar på Håkan och HUR glad blev jag när han spelar sista på lördagkvällen på putte! Asså jag tjöt fan nästan av lycka. O Daniel Adams Ray komemr bli tung alltså. Jag kan inte förklara i ord hur mycker jag älskar att stå o hoppa o vråla och sjunga o skratta o bara leva. Man känner sig verkligen levande på putt  


Fan ska jag gå och duscha nu? Orkar igentligen inte men mitt ansikte bränner på höger sida? Helt fuckat. Ja vafan sova är överskattat!

Puss!

 







Av rebecca - 27 juni 2011 14:16

3 timmars sömn inatt kändes bra-.-' Men jag har ju vänt på dynget så det är ju därför. Bra för mig att vända det tbx.

Jag var verkligen jättenervös imorse hitta inte nycklar, cykeln punka o jag visste ingenting. men det gick så bra så när jag väl kom dit fick gå med en jättesnäll tjej o träffa de andra som vikkar i sommar. Alla var så snälla så.


Känner ju igen mig lite ändå eftersom jag var på praktik på våningen över i ettan lix. Fick även resten utav mitt schema. Så ja det blir bra det här.

Men nu ska jag fixa lite innan vi åker och köper tält till PUTTEEEE!!!:DDD


Ovido - Quiz & Flashcards