Alla inlägg den 26 juni 2011

Av rebecca - 26 juni 2011 19:30

Asså jag är på sjukt bra humör! Blev en springtur och de känns sjukt bra för helgen har inte varit nyttig! Men det var midsommar så de är lungt.


Nu ska jag byta lite kläder håller mig dock till mjukis o sen möta upp Angie och dra till Jossan för lite filmkväll. Ikväll fåre fan inte bli sent haha för jag ska upp 6 imorn. Är ju första dagen på jobbet imorn. Eller vafan jag ska ju bara upp tidigt två dagar så det får bli hur sent de vill sommarlov ju.

Hoppas att värmen och solen komemr snart saknar mysiga varma sommarnätter juu.

Hihi puss!


Friends+on+the+beach-1_large

Omg

Av rebecca - 26 juni 2011 16:20

Asså hur jag ser ut ni skulle bli mörkrädda! Mitt hår är så jävla tovigt haha o har gått i mjukis från topp t tå och kollat på House extakt hela dagen. Fyfan nu ska jag väcka hunden där nere som är lika lat som mig och gå på promenad. Förhoppningsvis blire en välbehövlig springtur ikväll också.

Snodde lite bilder från Angie haha från i fredags...:D

 

 

Av rebecca - 26 juni 2011 00:09

fan vad fort dagen gick o nyttig haren verkligen unte varit uschh:((( Blev litte götti hos jenfi ikväll alla hade myskläder och bara chilla  i hennes stooora dubbelsäng haha. Pratat massa har vi gjort iaf o nu blire verkligen dejt med kudden.

O imorn äre en helt fri dag utan måste göran och det känns sjuuukt bra.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards