Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av rebecca - 2 augusti 2011 23:38

Älskar att jag är ledig imorn<3

Men nu blire att dejta kudden!

Puss!

Av rebecca - 2 augusti 2011 21:16

Åkte till stalelt fixa allt o sen gick jag Angie o Dompan till hoppbanan o jag red fram Angie fixade lite hinder o bommar. Så travade jag fram på bommarna o sen galoppa över ett litet kryss från båda hållen o galoppa lite runt hoppbanan. Och idag kändes det som han gallopera! Eller ja tog i lite mer änvanligt haha. Lilla sötnosen!

Men i morn ska vi dressyra igen iaf   

Sen tbx til lstalelt fixa hästen o sen gick Angie hemo  jag cykla breve. O nu ska jag snart hitta nån slags ork att gå och duscha. Fattar inte att man blir så sjukt seg efter stallet. O ch jag som inte vilade något förut heller:( Kommer sova t ett eller nått imorn:$

Men snart ska jag duscha o sen titta lite tv.

Puss!

skrutten

 


Av rebecca - 2 augusti 2011 15:24

Asså jag vaknade ju astidigt o va pigg kan lova att när klockan slog tolv på förmiddan o jag hade lunch var jag dötrött! Så jag var seg resten av dagen så det var skönt att komma hem. 

Ska åka till stallet runt fem typ o rida Dompispompis.

'Okej här komemr videon jag snacka om igår hahaha orkar inte.

O Daniel var bäst på hela jävla putte!

Jag hitta inte videon:((((((((((((((((((

Aja kan kolla mer ikväll men ärligt Daniels musik stavas

KÄRLEK  

Av rebecca - 2 augusti 2011 06:22

Asså jag vaknade fem i halv 6 o va pigg så jag är fortfarande pigg. Felet kommer bara vara att jag komemr vara dötrött när jag kommer hem sen då istället. Iaf ska iväg o jobba nu o slutar tre. Hoppas att det är stekväder för då kan jag sova lite i solen sen för det kommer vara för varmt o rida. Får vänta tills kvällen så inte stackrs hesten blir ledsen. han har ju lite humör ibland-.-'

Angie ska hjälpa mig lite så ska jag hoppa idag om allt blir som det är tänk hihi.

Nu ska jag kanske göra mig klar?

skrutten:$

 

Av rebecca - 2 augusti 2011 00:02

Asså inte städat bokstavligen utan jag har varit städad idag;)

Gick ut o sprang fast jag var dyngmätt hahha men det är så gött o komma igång igen o jag kände ingenting alls från min hemska förskyldning så nu är ja på rätt väg igen. Känns prima!

Sen hem o duscha o sen konsum md Angie jag köpte vattenmelon  o sen lite loka mums!:$ Sen åkte vi till Jenfi dårå o softade. Hon tog låsningar i ryggen på mig så hela jävla ryggen knakade o jag höll på o skratta ihjäl mig! O jag har valt massage som ett sånt där val-.-' Kommer aldrig gå. Sen drog hon på mig nått liniment för jag har ont i axlar o helvete i fan vad det bränner! Fast de börjar ge sig nu iaf. O sen blev det lite massagestol o nagelpyssling.

Men jag känner mig duktig som ändå är hemma i rimlig tid eftersom jag börjar sju imorn bitti.

O imorn HERREGUD ska jag lägga upp en sak här som får mig att dö o skratta ihjäl mig samtidigt! Så jävla kul!!! Ni kan inte förstå hur mycket ja o Angie dog när vi såg/hörde detta. 

Men nu ska jag sova!

Puss!

Fyfan vad detta var vackert!


Ovido - Quiz & Flashcards