Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av rebecca - 28 augusti 2011 21:01

Jag var lite lagom stressad i stallet så när jag gick på vägen komemr de en ponny som travar o bakom den traktor med släp som kör i 50-60 o kör förbi ponnyn och ponnyn går inte in på vägen(asså ponnyn har ju såklart ryttare)  så när traktorn kommer upp jämnsides med ponnyn får den ju såklart panik o galopperar jämnsides en bit tills ryttarn lyckad hoppa av. Herregud säger jag!

Traktorn får fan ha lite jävla respekt för oss med hästar!

O om man sitter barbacka går man in på en väg eller hoppar upp på gärdet!


jag o Domp stod på gärdet iaf och han blev ju lagom spänd....o cp när vi fortsatte gå men han gav sig när jag sa till iaf. Sen skulle vi rida på hoppis men folk byggde hagar och massa o han va spänd så vi gick in i gamla. Djupa andetag vare idag iaf för längst ner i ridhuset vare tydligen jättefarligt o greparna var också farliga o allt lät o var farligt! Så jag satte på radion och red han FRAM och så gav han sig efter en stund så det var bra. Skönt att det gick o ta igenom lix. Jag får verkligen cp på den där hästen ibland haha.

Blev ju ingen träning men de tar vipå tisdag istället.


Sen cyjlade jag hem asfort för jag och mamma skulle ut och köra så det gjorde vi gick jättebra! Nu kör vi vägar och grejor hihi. Det finns hopp för mig också haha.

Men nu måste jag verkligen ducha!

Puss!

han har tur som är supergulli iaf....  

 

Av rebecca - 28 augusti 2011 15:23

Lååång promenad med Donna och Håkan i hörlurarna satt rätt bra. Hem käka litte och snart ska jag byta om och åka til lstallet. Blev ingen träning idag men vi skulle ta det på tisdag istället. Så funderar på att rida lite lätt på hoppis idag elelr nått om den inte är för blöt. Men alla grejor blir ju jäävla skitiga så får se hur jag gör.


Efter stall blire körning iaf.

PUss!

 

Av rebecca - 28 augusti 2011 00:48

Sådär nu är jag hemma från denna kväll.

Kan ju börja med att berätta om dagen. Jag och Ida åkte ner på stan jag handlade ett par nya springskor så nu har jag ingen ursäkt länge hehe. Sen åkte vi t mig och bakade äppelpaj som blev asgod. Sen runt typ 6-7 kom AnkyPanky och vi chilla i typ några timmar och gick sen ut på promenad genom stan. Säger bara att det finns många roliga folk i denna stad ibland.

Sen kom Jenfi o Hanna och Angelica och så gjorde vi dom sällskap till statt . Alltid lika kul o titta när alla går in och vi går hem.....

Iaf sen gick vi hem och nu ska jag sova.

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards