Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av rebecca - 17 augusti 2011 21:41

Klockan ringde tjugo över sex men jag är ju rätt morgonpigg så var inga problem. Precis när jag skaå ka tappar jag min tandborste som gick i tvp delar(asså en eltandborste) o massa tankräm flyger påmin svarta legins! Men jag var tvungen att åka hade ju körlektion Så körde jag den och det gick inte så bra nej...vi ska övningköra imorn så det är behövligt.

Sen till skolan då massa info och schemat och sen bytte jag lite val och sånt så förhoppningsvis nu får jag läsa Matte B jag håller verkligen tummarna!

Sen hade vi lite lektioner o sådär.

Och min mobil är ju dum i hela jävla huvvet också!Fick sms från bemanningen och kan inte svara! Jag hade panik vill jag lova men det löste sig men förhoppningsvis köper jag ny mobil imorn.


Sen  iaf stall o skuttade Dompan lite på hoppbanan i hoppsadel den där hoppsadeln och jag alltså haha. Men hoppar man så gör man. Sen fixa Dompan efter ridpasset o sen fylla lite vatten i hagen o sen fodrade vi och var hemma runt tio över nio.


Imorn möts jag o IdN på gatan halv åtta så tur att hon med har iaf några lektioner på bergslag kul med cykelsällskap. Så imorn gick jag åtta till tjugo över 3 tror jag.

men nu måste jag läsa lite bloggar iaf!

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards