Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av rebecca - 16 augusti 2011 23:30

Nu går jag o sover har e känsla av at det komma vara rätt jobiggt att lämna sängen imorn...hehe(A)

Puss!

<3

Av rebecca - 16 augusti 2011 21:52

Då var sista sommarlovs vällen typ slut eller slut ären för jag tänker inte göra något mera idag. Var ju uppe klockan åtta imorse rätt hurtigt av mig tycker jag.

det gick braa och jobba också jag gillar o vara springare men skulle inte vilja vara det hela tiden men det är skönt att varva.


Imorn tänker jag inte ta med alla 1000 skolsaker för jag ska ha körlektion halv åtta imornbitti i sen tänkte jag sitta kvar o göra teori där tills skolan börjar känns så onödigt att åka hem.

Då börjar skolan imorn alltså kanske borde sova hehe. Sitter med Jenfi in tha phoneeeee o snackar skit som vanligt haha.

Puss!


Av rebecca - 16 augusti 2011 14:16

Eller inte klockan ringe åtta jag gick inte upp förrens Angie smsa mig kvart över så vi möttes tjugo i o trampade till stallet lite lagom sega sådär. Fixade hästarna och red på hoppbanan o Dompis var så duktig idag!

Sen spolade vi av hästarna som var hur leriga somhelst o tog hand om alla leriga saker och sen fixade vi stallet. Med pause med att ligga på stallgolvet och vila. Fan va seg jag blev efter jag ridit.

Men se tog vi tag i våra liv och fixade klart allt o jag var hemma galv ett typ. Tror aldrig vi cyklat så segt förut haha.


Sen har jag tittat på nån halvdålig film och nu sitetr jag här. men det är skönt att ha stallet fixat på morgonen iaf. har inte ens duschat än:$ jag vet ILLA!

Ska snart hoppa i duschen så håret hinner torka innan jobbet.

Nu ska jag läsa bloggar

Puss!

skruttis

 


Ovido - Quiz & Flashcards