Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av rebecca - 9 augusti 2011 20:22

Mobilen cpar, min nya mp4 funkar inte, jag kan inte köra bil och det gick käpprätt åt helvete att rida idag. Känns som jävligt rolig dagBeledbyyourdreams_large!


Av rebecca - 9 augusti 2011 12:59

Asså från 30stm till detta? Nerrå sviker aldrig 30 dom är lätt bäst efter Coldplay  då såklart men ibland blir jag förvånad över att jag verkligen lyssnar på allt:)

Av rebecca - 9 augusti 2011 11:16

Vaknade tio av klockan och var pigg så det var inga problem med att gå upp. Men nu har jag fixat mig och ska ner med mamma på stan en sväng måste köpa lite skolsaker massa block.Och sen måste jag visa mamma Kenzaskorna som jag inte fick eftersom dom inte fanns i min skostorlek när det äntligen var rea på dom. Men mamma mnåste se dom ändå snyggaste skorna på jorden !

Nu ska vi åka hihi

Puss!

 

Av rebecca - 9 augusti 2011 00:12

Fyfan vad bra det var! "Der okända 2 världskriget" hette det usch det är inte bra för mitt hjärta att titta på sånt där. Bilderna komemr ge mig mardrömmar men så värt att se. Måste köpa hem "Förintelsen" vi började titta på den på historian men hann aldrig klart. Jag kan inte få nog av att titta på sånt där det är så sjukt intressant och så sjukt att man blir helt förundrad. Man fattar inte hur mycket man än tittar.

Nej usch nu ska jag försöka sova.

Imorn blire stan , körning och stall iaf.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards