Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av rebecca - 5 augusti 2011 22:10

nej nu går jag o lägger mig...

älskar o va 17  


Tumblr_lpgjdm55ud1qbypc8o1_500_large

Av rebecca - 5 augusti 2011 21:32

Ska jag berätta min fredagskväll?

Jag har jobbat från 6-9 asså på kvällen o nu sitter jag o äter melon i min ensamnhet. Medans alla andra kickar järnet på Björn Rosenström. HATAR att fylla år sent! Jag vill också vara på statt ikväll:(

Men nej jag håller mig hemma ikväll o äter på min melon.

:(

...


Av rebecca - 5 augusti 2011 13:56

Igårkväll tog jag mitt första dopp för iår hihi. O det var bara lite kallt o doppa sig sen vare asskönt tror vi badade nån timem sådär. Sen åkte vi till konsum o handla lite jag köpte dock en vattenmelon o sen när jag öppnade den varen GUL! Angie höll på o dö o bara

- Du har ju köpt en mango!

HAHAHA ah det var kul iaf men den var god o jag ska nog mumsa på andra halvan ikväll. 

Så vi stannade hos Jenfi till typ halv ett-tolv. O sen tog vi typ liniment på mitt knä för jag har ont i det o inatt brände det så JÄVLA mycke att jag var tvungen o tvätta bort det för o kunna sova haha:( 


Imorse var tanken att jag skulle vara istallet drygt tio. Klockan ringde halv nio ja sov vidare till nio sen bara  stängde jag av alarmet o sov hih. Så vaknade kvart i tio åkte til lJenfi o hämtade min mobil. O ch sen vidare till stallet. Fixade allt o red i gamla. O idag vare ingen bra dag jag fastnade i handen o han var inte allför pigg. Sen tbx til lstall spola häst o släppa ut häst ta reda på alla grejor o nu sitter jag här och ska snart hitta orken att duscha.

Ikväll blire jobb från 18.00-21.00 också.


Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards