Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av rebecca - 30 augusti 2011 21:19

Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted in one moment
Would you capture it or just let it slip?

 

Då var dagen slut och jag liskaså. Blev en ny hjälm och efter mycket övervägande ett par nya chaps var riktigt sugen på ett par stövlar jag testade men jag gillar mina chaps snabbt och smidigt. Så det blev det. Nöjd tjej!

Imorn blire träning iaf läängtar. Men slutar 20 över 4 och längtar mindre till det.  Titta på mossor? Nej tack! Men jag måste gå dit. Bara väntar på att någon ska hoppa av fotografisk bild så jag kan få den platsen.

Men nu ska jag dejta körkortsboken.




Av rebecca - 30 augusti 2011 15:05

Jag och Emelie var hon studievägledaren idag och pratade framtid och högskoleprov. Jag lär ju lägga på ett kol om jag ska in på socionom! Men det ska jag! Inte för jag har dåliga betyg snarare tvärtom så nu ska de finputsas lite. Högskoleprovet känns ju dock inte lika lovande! Ska göra både nu i Oktober och sen på våren. Tog iaf hem papper att träna på och det lär ju behövas.

Ikväll vare ju tänkt och pöanerad träning men jag ska till Örebroo till hööks och lite grejor så vi får skjuta på det igen. Aja vi hinenr nog träna jag och Dompis. Men ska iaf upp och rida såklart efter Örebro. HIhi jag och papi som åker gulligt:D


Men nu ska jag göra mig klar.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards